Spørgsmål

Ordering

Ordre fra vores udvalgte designere kan bestilles 24 timer i døgnet. Vælg venligst dit smykke og tryk på ‘Køb’ -knappen for at blive ført til betalingssiden.

After Ordering

Når ordren er placeret, vil du modtage en email fra Paypal med dine ordredetaljer og et unikt Transaktions ID. Vores værksted modtager derefter en email om din ordre og vil tage kontakt til dig, for at sikre at alle detaljer er på plads, før de går igang med at lave smykket.

Discussing my Order

Hvis du har nogen særlige ønsker, så skriv dem i ‘Notes to Seller / Instructions to Merchant’ sektionen i Paypal, og hvis der er uklarheder, tager vi selvfølgelig kontakt til dig før værkstedet går igang.

Cancel my Order

Alle nye ordrer skal annulleres inden 7 arbejdsdage, for at du kan modtage fuld tilbagebetaling på din ordre. Dette gælder både særbestillinger og køb i webshoppen.

 

 

Correct ring size

For at sikre dig den helt rigtige ringstørrelse, anbefaler vi dig at gå til en god lokal guldsmed, og få dem til at måle dine fingre rigtigt. Det bedste er at måle på forskellige tidspunkter af døgnet, da ringstørrelser kan variere meget fra morgen til aften. Hvis du får målt din ringstørrelse udenfor Danmark, kan du bruge vores omregningstabel, for at sikre dig at du sender os de rigtige oplysninger. Vær opmærksom på at omregningstabeller kan variere, og vi anbefaler derfor at du bruger denne tabel (link), da den stemmer overens med størrelserne på vores værksted.

Wrong ring size

Hvis du ved et uheld bestiller en forkert ringstørrelse, kan vi ændre den for dig på værkstedet. Dette koster DKK 1.000 + fragt per størrelse større eller mindre.

Return a piece of jewellery

Hvis ikke andet er specificeret, vil vi gøre vores bedste for at lave dit smykke så tæt på webshop-billedet som muligt. Da alle smykker er håndlavede kan der forekomme enkelte differencer. Vi sætter en stolthed i at lave dit smykke præcis som du ønsker det. Vi tager os tid til at tale med dig igennem hele processen for at forstå dine ønsker og for at undgå misforståelser, før vi går igang på værkstedet.

Hvis du har nogen kommentarer eller klager over dit smykke, så send os endelig en email på edith@hegedus.com.

Hvis smykket er blevet beskadiget under transport, send os da en email sammen med et billedet af pakken og skaden, og vi sørger for hurtigst muligt at erstatte din pakke omkostningsfrit.

Alle varer købt på no10edithhegedus.com kan refunderes inden for 14 dage. Send os en email på edith@hegedus.com med din forespørgsel og returnér pakken til os inden 14 dage. Vær venligst opmærksom på at returneringen er dit ansvar. Alle pakker skal returneres med track and trace og for egen regning til

No.10 Edith Hegedüs

Christian IXs Gade 10

DK-1111 Copenhagen K

 

Delivery

Da alle smykker fra no10edithhegedus.dk  er håndlavede og unikke kan der forekomme en leveringstid på op til mellem 4 og 8 uger.

Vi gør vores yderste for at du kan modtage dit smykke så hurtigt som muligt, og meget gerne før de 4 uger. Så hvis du skal bruge smykket inden fire uger, send os da endelig en email på edith@hegedus.dk eller ring +45 23980910 og vi skal gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker.

Shipping

Hvert smykke leveres i en egen æske og er pakket i en foret kuvert.

Alle smykker fra vores webshop sendes omhyggeligt med Post Nord og track and trace. Alle forsendelser ved køb er gratis.

Different billing and shipping address

Paypal tillader at specificere en anden forsendelsesadresse end betalingsadresse om ønsket.

Do pendents come with chains

Ja, de inkluderer alle den kædelængde, der er specificeret i produktdetaljerne. Hvis du ønsker en anden længde kæde, skriv da til os når du afgiver din ordre.

Check an order placed on edithhegedus.dk

Ring endelig til os eller email os dit navn og transaktions ID (fra din bekræftelsesemail) og vi vil med glæde give dig en status på din ordre.

Do prices include VAT

Ja – for kunder i Danmark er alle vores priser inklusiv moms, men vær venligst opmærksom på, at momsen vil forsvinde og så komme igen, så snart du kommer igennem Paypals betalings interface.

Køb udenfor EU er ikke underlagt moms.

How do I care for my Jewellery

Læg dine smykker i varmt sæbevand i et par minutter, før du gnubber dem forsigtigt med en blød tandbørste. Dette skulle gerne fjerne alt snavs fra smykkerne uden hverken at ødelægge overfladen eller materialerne. Vær opmærksom på at dette ikke gælder for perlesmykker, da perler aldrig må komme i kontakt med sæbe eller parfume.

Du er altid velkommen til at få renset vores smykker i No.10 Edith Hegedüs

Updating…
  • Ingen produkter i kurven.