Forsendelse & returnering

Shipping

Forsendelse på alle ordrer er gratis.

Alle køb på vores online shop sendes med Post Nord (track og trace) eller FedEx. Hvert produkt placeres i en individuel æske og pakkes i en polstret konvolut. Vi sender til alle lande, der benytter Post Nord eller FedEx.

Når du har bestilt din ordre, vil du modtage en bekræftelsesmail, der kræver din godkendelse, inden vi afsender.

Når din ordre er bekræftet og sendt afsted, modtager du en mail med et trackingnummer, så du kan følge din forsendelse.

Delivery

Most of our jewellery is handcrafted to order. Due to this the delivery time may vary and is specified within the product information of each item.

Prior to production and shipping No.10 Edith Hegedüs will email the customer to confirm the item specifications, terms of the order and expected delivery date. Should you not wish to continue with your order at this time, it will be cancelled at no expense to you.

Should you need a piece of jewellery by a specific date, please do not hesitate to contact us before ordering and we will do our utmost to fulfill your wishes.

Should an item be in stock, the delivery time will be approximately 4-8 days.

Returning Items

Varer på lager

Hvis du fortryder dit køb, kan du bytte dit smykke eller anmode om en refusion.

Refusion og ombytning sker på betingelse af en sikker returnering af smykket i ubeskadiget og ubrugt stand, senest 14 dage efter din modtagelsesdato. Vær opmærksom på at returforsendelsen er dit ansvar, og skal sendes som track og trace for din regning.

Varer lavet på bestilling

For varer lavet på bestilling, fastholder vi retten til at fratrække visse udgifter, i tilfælde af ombytning eller returnering. Alle detaljer vedrørende din ordre, afklares i en bekræftelsesmail, som du skal godkende inden vi igangsætter produktionen af din ordre.

Refusion og ombytning sker på betingelse af en sikker returnering af smykket i ubeskadiget og ubrugt stand, senest 14 dage efter din modtagelsesdato. Vær opmærksom på at returforsendelsen er din udgift og dit ansvar, og skal sendes som track og trace.

Returadresse

Underret venligst No.10 Edith Hegedüs via mail inden du returnerer en vare. No.10 Edith Hegedüs kan ikke holdes ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under returforsendelse.

No.10 Edith Hegedüs
Christian IXs Gade 10
DK-1111 København K

Damaged or faulty items

I det uheldige tilfælde, at din ordre ankommer beskadiget eller mistænkes at være defekt, tilbyder vi en erstatning hurtigst muligt.

Kontakt os inden for 14 dage efter du har modtaget din ordre, for at arrangere nærmere. Det kan være nødvendigt at sende fotos af den beskadigere/defekte vare. Vi starter produktion af en erstatning, så snart vi har modtaget den beskadigede/defekte vare.

I tilfælde af beskadigede/defekte varer, dækker vi naturligvis forsendelsen.

No.10 Edith Hegedüs kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader forårsaget af ukorrekt brug af smykkerne. Enhver klage eller krav er underlagt dansk lovgivning.

Updating…
  • Ingen produkter i kurven.